onsdag 1 april 2009

Väldigt söt eller hur :) Såg minst 5600034398273 butiker i Japan med BARA Hello Kitty prylar :) allt var typ rooosa :P



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? har inga böcker i mitt rum.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? luften, annars sängen, eller datorn,
3. Vad såg du senast på TV? hmm, ngt program på Discovery Channel
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? typ 6 ( den rätta tiden var 18.35, haha hade nääästan rätt)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? mig pratandes med mig själv, och mina tankar :D
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? åkte moppe.. Vroooooommm :D
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? kollade annelis blogg :)
9. Drömde du något inatt? vet inte, kommer inte ihåg
10. När skrattade du senast? 5 mintuer sen kanske
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? planscher, mitt schema, bilder på djur och lite annat :D
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? En gammal tant som var jättebrun, asså onaturligt brun för att vara på en vit människa, med jätteblont långt pudelhår..
13. Vad tycker du om den här utmaningen? funkar, har inte ngt annat bättre för mig :P
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Otecknade Bratz :D
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? hihihi maaaaaaaassa saker :D och sen flyttat ut redan nu :) och köpt det vita huset i ööhm i varberg ngnstans :D det är ett jättestort vitt hus som ligger typ nästan i centrum av varberg.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag tycker jag inte sjunger så vidare bra, men när jag väl tar i, låter jag som en sångfågel :) hihi nej kanske inte riktigt, men sjunger väl bättre när jag tar i, och kan ta ganska höga toner, typ operahöga :)
17. Tycker du om att dansa? nej fyfan..
18. George Bush? hahane ?
19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Vill en ska heta Emily, eller Amy, annars vet jag inte
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? aah på vintern, när det är snö och kallt i sverige så åker jag till kalifornien eller Florida eller ngt annat ställe där det är sommar året om :D
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? inte för att han finns då.. lixom har ngn bevis på det ?, och kom inte och säg bibeln -.- .. nej men skulle han finnas, och jag skulle komma till himlen, då skulle jag vilja att han sa: välkommen, så rooooligt att se dig :)
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? vet inte

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

det finns hello kitty på tradera om du är intresserad