onsdag 3 februari 2010

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? finns inga böcker här XD inte vad jag ser iaf :)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? luft :)
3. Vad såg du senast på TV? öööhm.. Let's Dance tror jag :P
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 2 ngt ^^
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? någon som lyssnar på Jazz XD
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? gick -.-
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? inte mkt xD
9. Drömde du något inatt? ajjemän :P att jag blev tsm med djävulens son :) han såg ut som döden och han dödade min kompis fast jag brydde mig inte.. jag bad honom att inte döda mig, sen blev jag kär i honom för han tog formen av exakt hur jag vill att en kille ska se ut :) hehe det var skoj :D jag åkte ner till helvetet sen fick jag "magiska krafter" och kunde göra massa saker, så jag gjorde mitt hår längre :P det gick ner till svanskotan helt plötsligt :P sen tog jag min största idols röst :P Amy Lee heter hon och jag tog hennes röst ^^ eller snarare gjorde så att hon delade med sig av den XD
10. När skrattade du senast? 10 min kanske
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? massa datorer. är i en datasal i skolan :P
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? ah för en vecka sen tror jag, så såg jag först en hemlös som rotade i soppåsar, sen såg jag två fulla gubbar som höll varandra i handen xD
13. Vad tycker du om den här utmaningen? tråkiigt
14. Vilken var den senaste filmen du såg? äähm.. jag kommer inte ihåg Xd
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? flygbiljetter till L.A och en fin lägenhet någonstans nära hollywood-skylten :D
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: hmmmmm XD jag vet inte :P
17. Tycker du om att dansa? jag gjorde inte det.. men vi har dansat några gånger i skolan, i en "estetisk orientering" och det var faktiskt ganska kul xD kan en del av dansen till låten Alcastar med Alcazar xD
18. George Bush? what about him ? XD
19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? vill bara ha två tjejer. och de ska heter Amy-Lynn, och Emily :)
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Japp ska flytta till L.A i framtiden :D
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "Äntligen får man lite humor hit :D"
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? jag vet itne.. dom som läser det XD




och sånt här gör man för att man har tråkigt XD

Inga kommentarer: