söndag 15 februari 2009

Hej hej igen på er alla.

Jag vet jag är väldigt seg när det gäller att blogga, men kan skriva ner en snabb uppdatering.
Det har varit julafton, Nyårsafton, Annelis födelsedag, min födelsedag och pappas födelsedag, Melodifestivalen och igår var det ju Alla hjärtans dag :D och får inte glömma datumet jag blev tsm med världens underbaraste kille :D Min Själsfrände! den 23/11 -08 :)

Julafton: Anneli och dom kom hit och vi åt soppa och öppnade julklappar. Sen åkte dom och vi käkade Janssons frestelse och köttbullar m.m.

Nyårsafton: Min käre Jonny var med och vi såg på film och lekte med lilla Wilmsan i väntan på det nya året, annars kanske vi satt nere i vardagsrummet och jag fick smaka på Minttu :D Yummy :d såå otroligt gott!

Annelis födelsedag: jadu den har vi väl inte firat ännu :O

Min födelsedag: lite folk kom, vi käkade smörgåstårta och det var gott :D

Pappas födelsedag: jag var sjuk hade antagligen körtelfeber, otroligt svullna mandlar och väldigt hög feber, mådde PYTON säger jag ju bara. Kunde inte äta för det gjorde så ont i halsen, men fick ner lite smörgåstårta :) jag sov hela dagen och det kändes hemskt för jag ville inte vara sjuk på min pappas födelsedag

Melodifestivalen: genrepet inför lördagen förra veckan var jag och mamma på med hennes jobb :) det var skoj och jag totalt älskade alcazar och Emilia :D jadu jag blev glad att dom gick vidare till finalen:) haha däremot satt jag och nästan gapskrattade och Caroline Af Ugly (Caroline Af Ugglas) snälla snälla kunde hon inte bara gå av scenen.. Hon var ju hemsk, och så på lördagen, blir hon utvald till andra chansen och dessutom.. INTERNATIONELLA JURYNS FAVORIT :O ÄR DOM TONDÖVA ELLER ? Hon var inget bra alls NEJ NEJ !!

Alla Hjärtans dag (och dagen efter): Jag åkte till stan vid 11 på förmiddagen med pappa, på vägen hem åkte vi in till Karlssons och i blomaffären bredvid köpte jag en 1-meters lång ros till Jonny. Sen var jag hemma och gjorde mig iordning för jag skulle till Jonny min älskling :) och vid 5 tiden åkte jag till honom och jag gav honom rosen, och jag fick 7 rosor av honom :D jag blev otroligt glad, han är den bästa <3 och vi åkte sen till Varberg, och käkade pizza , mm gott :D sen var det bio som gällde :D Såg på Rosa Pantern 2 (A) Haha den var ett fynd :) Dom som inte sett den borde verkligen ta och köpa den när den väl kommit ut på dvd :) eller går ju alltid att ladda ner den, eller så kan ni se den på bio oxå xD det går med :D haha filmen var otroligt bra iaf , Steve Martin har ju grymmast fransk brytning, hehe jag skratta nästan ihjäl mig.. Sen efter det åkte vi tbx till älsklingen. och såg på Yes Man, fast mja jag såg typ inget, myste mest med Jonny :) bästa alla hjärtans dag I MITT LIV <3 och det var tack vare min Otroligt underbara älskling Jonny :D sen efter det sov vi :D och dagen efter , alltså idag, åkte jag hem vid typ 1, och ca kvart i 2 åkte jag till Anna för att vi skulle åka och bowla klockan 3 :D det var discobowling ^^ massa uvlampor och haha man lös jättemkt höhö ^^ eller allt vitt lös blålilavitt :P det var en härlig upplevelse ^^ inte lika härlig som Sagoslottet på Liseberg xD där är massa uvlampor och man lyser verkligen upp, ögonen och tänderna och jaa haha man ser jättekul ut XD höhöhöh :P sen kom jag hem och jag är jättetrött, imon ska vi käka hemmagjord pizza och våfflor och godis och chips och dricka maaaaasssaaaaaa cooola :D och sen rullar jag fram :D


23/11-08 var dagen då jag blev tsm med min själsfrände. Den jag ska spendera resten av mitt liv med. Han gav mig en anledning till att leva livet. Så jag tackar honom för att han finns (L)


BTW, så fyller jag 16 år och 1 månad idag (A) haha slå den du!

Inga kommentarer: