onsdag 4 mars 2009

hejhejhejhej

Ja idag har man inte gjort mkt, sitter nu vid datorn och tråkar.. ska nog se på Mamma Mia som jag tänkt hur länge som helst nu, eller koppla i wiin helt och sitta och spela en stund innan klockan blir för mkt XD.. Jag kanske ska flytta i sommar med älsklingen tills jag börjar gymnasiet så har jag närmare till Skolan.. hoppas jag bara kommer in på den linjen jag vill gå på :) Jag valde i förstahandsval Estet inriktad i Musik då, och man kunde välja typ instrument att spela och sånt så valde Sång. var några esteter på konsert på min skola för några månader sen, och de berättade att man får ett instrument att välja mellan första året som man har ända tills man tar studenten, och sen i 2:an får man välja ett till instrument och då tänker jag välja piano :) som man då oxå har tills man tar studenten :) vilket jag tycker låter jättebra :) jag längtar tills sommaren. Vill ha sol och ännu mer SOOOL och väärme och massa mer sool :D jag ska bli BRUN :D och jag ska solbleka mitt hår som bara den xD då ser det kanske lite normalare ut DX hahahah :D vara ute 24/7 typ då XD iaf när solen är ute XD höhö :P klockan ringer när solen börjar dyka fram och så vaknar jag så kan den ringa eller ngt när solen inte syns längre, då ägnar jag mig åt solarium :D haha nej Xd men då ska jag sova :D

haha jag har rolig fantasi ibland :P
Ha det bra allesammans :D

Inga kommentarer: